Įvadas

Šios prekių pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) yra Šalims privalomas teisinis dokumentas, kuris nustato Pirkėjo ir Pardavėjo teises, pareigas ir atsakomybę Pirkėjui įsigyjant prekes komfortocentras.lt el. parduotuvėje.

Mes raginame Jus, prieš naudojantis šia svetaine, atidžiai perskaityti Sąlygas, Slapukų politiką ir Privatumo politiką šioje svetainėje (toliau, bendrai vadinama „Duomenų apsaugos politika”). Jei naudojatės šia svetaine arba pateikiate joje užsakymą, žinote, kad esate saistomas šių Sąlygų ir Duomenų apsaugos politika, todėl, jei nesutinkate su visomis šiomis Sąlygomis ir Duomenų apsaugos politika, Jūs neturėtumėte naudotis interneto svetaine.
Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus. Pirkėjas apie pasikeitimus informuojamas el. parduotuvės tinklalapyje. Pirkėjui apsiperkant el. parduotuvėje taikomos Taisyklės, galiojančios užsakymo pateikimo metu.

Pirkti el. parduotuvėje turi teisę:

  1. Veiksnūs fiziniai asmenys, t.y., asmenys sulaukę pilnametystės, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka;
  2. Nepilnamečiai nuo 15 iki 18 metų amžiaus, tik turėdami tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis;
  3. Juridiniai asmenys;
  4. Visų aukščiau nurodytų asmenų įgaliotieji atstovai.

Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas el. parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs atsiskaitymo būdą ir susipažinęs su Pardavėjo taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“ Kiekviena sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra saugoma el. parduotuvėje.

Jei turite kokių klausimų dėl Sąlygų arba Duomenų apsaugos politikos, galite susisiekti su mumis naudodami kontaktinę formą, kurią galima rasti mūsų interneto svetainėje. Produkto pirkimo sutartis su mumis gali būti vykdoma, Jūsų pasirinkimu, bet kuria kalba, kuria Sąlygos yra prieinamos šioje svetainėje.

ASMENINĖ INFORMACIJA

Jūsų pateikta informacija arba asmeniniai duomenys bus tvarkomi pagal Duomenų apsaugos politiką. Jei naudojatės šia svetaine, sutinkate su informacijos ir duomenų tvarkymu ir patvirtinate, kad visa pateikta informacija ir duomenys yra teisingi ir atitinka tikrovę.

APMOKĖJIMAS

El. parduotuvėje komfortocentras.lt Pirkėjas gali pirkti visą parą, 7 dienas per savaitę. Sutartis pradeda galioti nuo to momento, kai Pirkėjas paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“, o gavęs užsakymą Pardavėjas jį patvirtina – atsiunčia patvirtinimo laišką Pirkėjo nurodytu el. paštu. Prekių kainos el. parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais, įskaitant PVM.

Pirkėjas atsiskaito už prekes vienu iš šių būdų:

  1. Atsiskaitymas naudojantis Paysera mokėjimo sistema.
  2. Atsiskaitymas naudojant debetinę arba kreditinę kortelę

Pirkėjas įsipareigoja už prekes sumokėti nedelsiant. Tik gavus apmokėjimą už prekes pradedamas formuoti prekių siuntinys ir pradedamas skaičiuoti prekių pristatymo terminas.

PREKIŲ PRISTATYMAS

Prekės yra pristatomos Lietuvos teritorijoje per siuntų tarnybą arba mūsų įmonės transportu. Prekių pristatymas į Kuršių neriją papildomai apmokestinamas 46,65 EUR mokesčiu. Prekės pristatomos adresu, nurodytu pirkėjo atliekant užsakymą. Tuo atveju, jei adresas yra keičiamas po to kai prekės yra išsiųstos, už prekių pristatymą nauju adresu apmoka Pirkėjas. Tai taikoma net tuo atveju jei Pirkėjui priklauso nemokamas pristatymas. Sąskaita už papildomas pristatymo paslaugas išsiunčiama Pirkėjui elektroniniu paštu. Prekių įnešimu į namą, butą ar kitą saugojimo vietą pasirūpina Pirkėjas.

Prekes ,turimas sandėlyje, pristatome per 2-5 darbo dienas. Tai yra preliminarus pristatymo terminas. Konkreti pristatymo data derinama su Pirkėju telefonu arba elektroniniu paštu, nurodytu Pirkėjo.

Prekes gali atsiimti tik prekes užsakęs asmuo arba asmuo nurodytas užsakymo pateikimo metu.

Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu privalo patikrinti pristatytų prekių būklę. Pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui arba mūsų įmonės darbuotojui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio ar mūsų įmonės prekės pristatymo dokumente.

Prieš užsakant prašome patikrinti visą siuntimo ir apmokėjimo informaciją, kad išvengtumėte nereikalingų vėlavimų. Jei turite klausimų dėl siuntimo, prašome rašyti mums elektroniniu adresu info@komfortocentras.lt.

PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Norėdamas grąžinti prekę(-es) , Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant  grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.

Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  1. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
  2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  3. Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
  5. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.

Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko nustatytos prekių grąžinimo tvarkos. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar  nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Grąžinant prekę, atitinkančią Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.

GARANTIJA
  1. Garantija galioja tik įrenginiui/prekei. Įrenginio/prekės montavimui garantija netaikoma.
  2. Garantija įsigalioja nuo įrenginio/prekės įsigijimo datos.
  3. Garantinį remontą gali atlikti tik atskirų gamintojų autorizuoti serviso centrai.
  4. Garantiniame pažymėjime turi būti įrašyti įrenginį/prekę sumontavusių ir paleidimo derinimo darbus atlikusių asmenų ar įmonių kvalifikacinių pažymėjimų ar atestatų numeriai, įmonių pavadinimai, asmenų pavardės ir šių darbų atlikimo data.

Garantija netaikoma šiais atvejais:

    1. Nepateikus įrenginio/prekės įsigijimo dokumentų.
    2. Nepateikus garantinio pažymėjimo, jį pametus, kai pastarasis neužpildytas arba netinkamai užpildytas ne dėl pardavėjo kaltės.
    3. Jei buitinės paskirties prietaisas buvo naudojamas pramoniniams tikslams.
    4. Jei serijinis, gamyklinis numeris pakeistas, nutrintas.
    5. Jei prekė, kurios tinkamą ar netinkamą funkcionavimą galima  nustatyti tik jos veikimo metu, buvo išmontuota iš sistemos kurioje ji funkcionuoja.
    6. Jei įrenginys/prekė eksploatuojamas(-a) nesilaikant reikalavimų, nurodytų šiose garantinėse sąlygose ir/ar įrenginio/prekės vartotojo instrukcijoje, kuri yra pateikiama pirkėjui kartu su įrenginiu/preke, įskaitant, tačiau neapsiribojant atvejais, kai įrenginys/prekė surūdija dėl vartotojo instrukcijoje nurodytų įrenginio/prekės eksploatacijos reikalavimų pažeidimo; kai šildymo sistema užpildyta didesnio kietumo nei numatyta vartotojo instrukcijoje vandeniu.
    7. Jei pirkėjas savavališkai išmontuoja, išardo įrenginį/prekę, pažeidžia įrenginio/prekės plombas ar spaudus.
    8. Dėl mechaninių pažeidimų, pirkėjo padarytų po įsigijimo eksploatuojant įrenginį/prekę (dėl smūgio, kritimo ar kitokio mechaninio poveikio padarytų pažeidimų).
    9. Trapioms, lengvai dūžtančioms detalėms, pakuros detalėms (stiklui, šamotinėms ir keraminėms plytoms, deflektoriams, galinėms sienelėms, pelenų grotelėms), išskyrus atvejus, kai už šių detalių gedimus yra atsakingas gamintojas ir/ar pardavėjas.
    10. Jei įrenginys/prekė sumontuotas(-a) nesilaikant gamintojo montavimo instrukcijoje, kuri pirkėjui pateikiama kartu su įrenginiu/preke, reikalavimų (neteisingai prijungus elektros maitinimą, esant per dideliam slėgiui, elektros įtampos svyravimams ir pan.).
    11. Jei įrenginį/prekę sumontavo ir paleidimo derinimo darbus atliko neatestuota įmonė ar asmuo, neturintis kvalifikacinio dokumento, suteikiančio teisę atlikti įrenginio/prekės montavimo ir paleidimo derinimo darbus. Asmenų ir įmonių, įgaliotų atlikti įrangos montavimo ir paleidimo derinimo darbus atskirų gamintojų prekėms, galima sužinoti užklausus info@komfortocentras.lt
    12. Jei į garantinį pažymėjimą nėra įrašyti įrenginį/prekę sumontavusių ir paleidimo derinimo darbus atlikusių asmenų ar įmonių kvalifikacinių pažymėjimų ar atestatų numeriai, įmonių pavadinimai, asmenų pavardės ir šių darbų atlikimo data.
    13. Jei gedimas atsirado dėl to, kad pirkėjo savarankiškai pasirinktas projektuotojas parengė netinkamą įrenginio/prekės projektą, kurio pagrindu buvo sumontuotas įrenginys/prekė.
    14. Jei įrenginys/prekė sugadinta(-as) dėl ne nuo gamintojo ir/ar pardavėjo priklausančių veiksnių.
    15. Įrenginys/prekė negali būti eksploatuojamas padidinto dulkėtumo ar itin drėgnos aplinkos sąlygomis (vykstant patalpų remontui ir pan.).

Įvykus gedimui:

  1. rašykite info@komfortocentras.lt
  2. registruodami gedimą, praneškite: garantinio pažymėjimo numerį, įrenginio/prekės pavadinimą, SN numerį, išsamiai apibūdinkite įrenginio/prekės gedimą;
  3. kylant klausimams dėl įrangos eksploatavimo, kreipkitės į įrangą sumontavusią įmonę.

Ši kokybės garantija nevaržo vartotojo teisių įsigijus netinkamos kokybės prekę/įrenginį ar paslaugą. Vartotojui pareikalavus, ši kokybės garantija jam pateikiama raštu popieriuje arba kitoje jam prieinamoje patvariojoje laikmenoje.

REKVIZITAI

Komforto Centras, MB, įmonės kodas: 305501452, Parko g. 17, Lapės, LT-54434 Kauno r., info@komfortocentras.lt.